Odlomak

Brend predstavlja takvo obećanje, koje se, vremenom, razvija u reputaciju. A reputacija je, nesumnjivo, najznačajnija aktiva jedne finansijske organizacije. Dobra reputacija nije slučajnost. Koje ciljeve je trebalo ostvariti da bi se izgradila dobra reputacija? Kompanija je morala da nametne strogi kodeks ponašanja, discipline,fokus na klijenta, kulturu izbegavanja troškova, otvorenost u ophođenju, jednostavne i efikasne linije izveštavanja. Kompanija, između ostalog, mora da bude organizacija u kojoj se uči, razvija timski duh, a svi bivaju uključeni. Reputacija se stiče vremenom kao rezultat činjenice da se kod zaposlenih stalno razvija svest o potrebi da ispune pomenuto obećanje, da oni imaju nešto u šta veruju i da su ovlašćeni da u skladu sa tim i deluju. Stoga je snažna podrška menadžmenta još jedan očigledan preduslov, uz razvijen osećaj odgovornosti svih uključenih. Konačno, kontinualno merenje učinka i povratne informacije uveriće organizaciju da je na pravom putu da dostigne zacrtane ciljeve da bude prepoznata, ne samo kao drugačija, već potencijalno i kao bolja od svoje konkurencije. Na kraju krajeva, zaposleni su srce organizacije, oni su presudni faktor jednog brenda.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari