Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio aljosa1 11. septembar 2013. Prijavi dokument
Brend
Iako se u kolokvijalnom govoru ne pravi razlika između brenda i robne marke, mnogi (marketinški) stručnjaci ističu da svaka robna marka nije brend, „bar ne odmah po lansiranju na tržište“. U prilog ovoj tezi oni napominju da se mnoge robne marke nisu (dovoljno dugo) održale na tržištu da bi postale prepoznatljive širokom krugu potrošača, dok „vrhunski brendovi to čine i van granica svoje zemlje“. Nije teško zaključiti da je brend – visoko prepoznatljiva robna marka.
Brend je postao društveni i kulturni fenomen neverovatne moći i snage.Brend je jedinstvena ideja, stav, emocija ili koncept koji je postao ’aktivni deo svesti’ potrošača. Samim tim je i proces brendiranja uspešan u onoj meri u kojoj se brend ’zakači’ u svesti potrošača i usvoji percepcija da na tržištu ne postoji nijedan proizvod poput Vašeg – tako specifičan, tako poseban, tako izuzetan, tako drugačiji… Uvažavajući činjenicu da se proces brendiranja ne događa na tržištu roba ili usluga, već isključivo u svesti potrošača, nije teško zaključiti da je percepcija ’predvorje’ brenda. Samim tim, ne postoji drugi put kreiranja brenda – ’svi putevi’ vode preko percepcije.
Culo vida
Čovekov mozak brže ‘ažurira’ slike nego što vidimo. Doktor Dajana Šaflarski (Dianne Szaflarski), objašnjavajući kako funkcioniše čulo vida, kaže: “Efikasnost vaših očiju i njihova
povezanost sa mozgom ne mogu se uporediti ni sa jednim aparatom ili instrumentom koji je ikada stvoren.” Čulo vida je čulo snažnog uticaja, pa stoga i ne čudi što su se marketinški stručnjaci toliko usredsredili na njega. Prema Đžefu Kruku (Geoff Crook), direktoru laboratorije za čulni dizajn iz Londona, “83 odsto informacija koje ljudi pamte – prima se vizuelno”. Međutim, sve je veći broj istraživanja koja menjaju relevantnost ovakvog stava, ističući rezultate koji ukazuju na sve veći značaj i moć koju ima čulo mirisa. Činjenica da nas svakodnevno ‘bombarduju’ ogromne količine vizuelnih informacija ne negiraju ovaj stav, već govore o određenoj ‘tradicionalnosti’ u primeni.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.