Odlomak

Obrazloženje teze
Predmet i cilj istraživanja

Osnovni cilj ovog master rada da se na koncizan i sa razumevanjem prihvatljiv način analizira unapređenje prodaje prehrambenih proizvoda, strategije unapređenja prodaje, da se analizira i opiše tržište prehrambenih proizvoda, opišu novi trendovi u proizvodnji i prodaji prehrambenih proizvoda.

 

 

 

 

Cilj naučnog rada

Dobrom analizom i pristupom tumačenju, inače, dosta složenog i zahtevnog pojma strategija unapređenja prodaje ciljamo na bolje razumevanje i potpuno sagledavanje ovog dela marketinga prehrambenih proizvoda.

 

 

 

 

Hipoteze od kojih polazi istraživanje

Osnovna hipoteza od koje polazi ovo istraživanje je to da su uslovi proizvodnje i prodaje prehrambenih proizvoda danas značajno promenjeni, i shodno tome, treba prilagođavati strategije i aktivnosti unapređenja prodaje. Prilikom izvođenja hipoteze korišćen je implikativni metod čiji je opšti oblik: Ako p1,p2…pn onda q1,q2…qn – odnosno, u ovom slučaju, ako se ispune određeni uslovi p1,p2,pn desiće se posledice q1,q2,1n. U konkretnom primeru, ako se preduzeće prilagodi novim uslovima prodaje prehrambenih proizvoda i primeni određene strategije i aktivnosti unapređenja prodaje, pospešiće prodaju svojih proizvoda.

 

 

 

 

Primena naučnih metoda

Analitičko-empirijski metod istraživanja je korišćen prilikom pisanja ovog rada, koji je podržan proučavanjem adekvatne i raznovrsne literature, kao i mišljenja, konstatacija i zaključaka pojedinih autora. Korišćen je razvojni tip istraživanja, tj. razvojna studija. Upotrebljavana mišljenja, konstatcije, zaključci i literature ne pripadaju identičnom vremenskogm periodu, već različitom vremenskom periodu, i rezultat su višegodišnjeg istraživanja i rada u ovoj oblasti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari