Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio Zivkoo 10. septembar 2013. Prijavi dokument
Obrazloženje teze
Predmet i cilj istraživanja
Osnovni cilj ovog master rada da se na koncizan i sa razumevanjem prihvatljiv način analizira unapređenje prodaje prehrambenih proizvoda, strategije unapređenja prodaje, da se analizira i opiše tržište prehrambenih proizvoda, opišu novi trendovi u proizvodnji i prodaji prehrambenih proizvoda.
Cilj naučnog rada
Dobrom analizom i pristupom tumačenju, inače, dosta složenog i zahtevnog pojma strategija unapređenja prodaje ciljamo na bolje razumevanje i potpuno sagledavanje ovog dela marketinga prehrambenih proizvoda.
Hipoteze od kojih polazi istraživanje
Osnovna hipoteza od koje polazi ovo istraživanje je to da su uslovi proizvodnje i prodaje prehrambenih proizvoda danas značajno promenjeni, i shodno tome, treba prilagođavati strategije i aktivnosti unapređenja prodaje. Prilikom izvođenja hipoteze korišćen je implikativni metod čiji je opšti oblik: Ako p1,p2…pn onda q1,q2…qn – odnosno, u ovom slučaju, ako se ispune određeni uslovi p1,p2,pn desiće se posledice q1,q2,1n. U konkretnom primeru, ako se preduzeće prilagodi novim uslovima prodaje prehrambenih proizvoda i primeni određene strategije i aktivnosti unapređenja prodaje, pospešiće prodaju svojih proizvoda.
Primena naučnih metoda
Analitičko-empirijski metod istraživanja je korišćen prilikom pisanja ovog rada, koji je podržan proučavanjem adekvatne i raznovrsne literature, kao i mišljenja, konstatacija i zaključaka pojedinih autora. Korišćen je razvojni tip istraživanja, tj. razvojna studija. Upotrebljavana mišljenja, konstatcije, zaključci i literature ne pripadaju identičnom vremenskogm periodu, već različitom vremenskom periodu, i rezultat su višegodišnjeg istraživanja i rada u ovoj oblasti.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.