Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio platypus 21. avgust 2013. Prijavi dokument
Uvod
Društvena mreza je društvena stuktura sastavljena iz više čvorova koju čine pojedinci I organizacije povezani jednom Ili većem broju medjuzavisnosti-finansijski interesi, sporstka interesovanja, konflikt, slicnost, razlicitost, prenos bolesti. Čvorovi su akteri unutar mreze a relacije su veze izmedju cvorova I tako društvena mreža funkcioniše. Istraživanje je pokazalo da mreže funkcionisu na vise nivoa-od nivoa pojedinca pa do nivoa nacije,resava mnoge probleme,utice na to kako ce se akteri ponasati u mnogim situacijama. Društvena mreža se prikazuje u vidu dijagrama, gde su linije veze,a cvorovi velike krupne tacke.
Ona služi kao merilo za individualni društveni kapital. Analiza društvenih mreža postala je jako bitna u informatičkim naukama, sociologiji, geografiji, biologiji, ekonomiji.
Pre nekoliko godina,tačnije 2002.I 2004.godine nastale su trenutno najpoznatije mreže-sajtivi MySpace I Facebook. Redovni korisnici glabalne mreže, iznenađujuće brzo su prihvatili način funkcionisanja ovih sajtova I društvenih mreža uopšte.
Virtuelni timovi u okviru društvenih mreža su povezani pojedinci putem računarske mreže koji zajedno ostvaruju svoje ciljeve a koji se samo par puta mogu naći licem u lice. Postoje mnogi virtuelni timovi u okviru društvenih mreža koji I dan danas funkcionisu. Postoje mrežni timovi,upravljački timovi, timovi za izradu proizvoda i radni timovi, servis timovi. Mogu se okupljati I na kraće vreme. Tu imamo i virtuelne organizacije. To su geografski razmestene skupine koje sarađuju putem telekomunikacionih I informacionih tehnologija. Primeri virtuelnih organizacija su: Satellite office, Mobile centre, Telecentre. Virtuelne kancelarije: Hot desk, Touchdown office, Hotelling.Virtuelne organizacije omogućavaju angažovanje najboljih stručnjaka bez obzira na geografsku udaljenost, lakse odgovaraju promenama tržišta, omogućavaju konkuretnost između različitih privrednih jedinica, povećava produktivnost I fleksibilnost, radni dan u ovakvoj organizaciji može trajati I 24 sata. Novi oblici digitalnih ljudskih zajednica bujaju I u Srbiji. Uposebljena komunikacija u virtuelnom okruženju neophodna je za razumevanje digitalne kulture.
Prema i domaćim i stranim autoritetima, neposrednu budućnost Interneta (2007. i sledećih godina)obeležiće eksplozivni i strukturni razvoj društvenih mreža. Kao da mreža svih mreža, približavajući se punoletstvu, prebire po svojim postulatima i ispunjava ih svojim postojanjem. To je ravnomeran,dijalektični proces, u kojem se iz foruma, čet-soba, blogova i onlajn servisa pomaljaju digitalnezajednice, a granice ovih digitalnih svetova (objekata) toliko su zamagljene da ih samo uspeh ilineuspeh definiše.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.