Odlomak

Odnosi sa javnošcu predstavljaju sistematsku, dugoročnu aktivnost na formiranju i održavanju pozitivnog stava javnosti o nekoj organizaciji ili ličnosti. Mogu da se odrede i kao delatnosti upravljanja mnjenjem, a po mnogim autorima fokusiraju se na formiranje i održavanje pozitivnog ili poboljšanje lošeg imidža u javnosti.
Razvoj odnosa sa javnošću može se pratiti još od 1923 godine kada je dr Edvard L. Bernejs napisao prvi priručnik i održao prvi kurs na Univerzitetu u Njujorku. Bilo je potrebno mnogo godina da se odnosi sa javnošću prihvate kao profesija,i da se potpuno odvoje od novinskih agencija i propagande.Odnosi sa medijima još uvek predstavljaju važan deo mnogih programa,ali se mnogo više postiže kada odnosi sa javnošću čine sastavni deo strategijskog upravljanja i kada im se omogući da doprinose uspehu jedne organizacije na različite nacine.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Odnosi s javnošću prof. dr Milivoje Pavlović
  • Školska godina: prof. dr Milivoje Pavlović
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za kulturu i medije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari