Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Naučni radovi, Skripte, Psihologija
Objavio studenti.rs 02. decembar 2016. Prijavi dokument
Škola je period intezivnog razvoja deteta, njegove socijalizacije, stvaranja stavova, obrazaca ponašanja i sl. Boraveći svakodnevno u školi, kroz interakcije sa vršnjacima, učenik formira svoje stavove, razvija svoju individualnost, razmišljanja, kreira sliku o samom sebi, upoznaje prijatelje, te time i može manifestovati pojavne oblike problema u ponašanju. Mnogi problemi u ponašanju, koje učenici ispoljavaju, znatno remete uobičajenu i poželjnu školsku klimu, često ometajući učitelje i nastavnike u procesu podučavanja drugih učenika, negativno utiču na druge učenike i sl. (Lane et al., 2005). Stoga je vaspitni rad u školi od velikog značaja i njemu treba posvetiti mnogo više pažnje nego što je to slučaj u našoj obrazovno-vaspitnoj praksi, posebno u poslednje dve decenije kada je došlo do izražene krize svih društvenih vrednosti, što se odrazilo i na stanje u školi i rezultiralo pojavom sve većeg broja učenika sa problemima u ponašanju.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio Wvv 05. decembar 2023.
Objavio milicab 02. oktobar 2023.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.