Odlomak

Savremeni tržišni uslovi i sve veća konkurencija na globalnom i lokalnom nivou zahtjevaju od kompanija da stvaraju lojalne potrošače. U globalnoj borbi za potrošača jedini način da osvojite ciljno tržište, jeste, da stvorite vrijednost zbog koje će potrošači ponavljati kupovinu vašeg proizvoda. Ta vrijednost se može stvoriti ako kompanija pravilno i dosljedno sprovodi brendiranje svojih proizvoda, što joj može dati konkurentsku prednost. Najveće globalne kompanije su postale dominantne na svojim tržištima zato što su postale prepoznatljiv brend. Kompanija ili proizvod su brend kad postanu prva asocijacija potrošaču na odredjenu industriju, događaj, mjesto itd.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 51 stranica
  • Brend menadžment -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Crna Gora,  Podgorica,  UNIVERZITET CRNE GORE - Ekonomski fakultet u Podgorici  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari