Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 24. april 2019. Prijavi dokument
Savremeni tržišni uslovi i sve veća konkurencija na globalnom i lokalnom nivou zahtjevaju od kompanija da stvaraju lojalne potrošače. U globalnoj borbi za potrošača jedini način da osvojite ciljno tržište, jeste, da stvorite vrijednost zbog koje će potrošači ponavljati kupovinu vašeg proizvoda. Ta vrijednost se može stvoriti ako kompanija pravilno i dosljedno sprovodi brendiranje svojih proizvoda, što joj može dati konkurentsku prednost. Najveće globalne kompanije su postale dominantne na svojim tržištima zato što su postale prepoznatljiv brend. Kompanija ili proizvod su brend kad postanu prva asocijacija potrošaču na odredjenu industriju, događaj, mjesto itd.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.