Odlomak

Članstvo grupa za zaštitu životne sredine i nevladinih organizacija brzo je poraslo u poslednjih 10 godina. Grupe aktivista ciljaju multinacionalne kompanije visokog profila kako bi ih osporile ne samo na uticaj sopstvenog poslovanja na životnu sredinu, već i na uticaj njihovih dobavljača. Fokus kampanje za čistu odeću više je na socijalnim uslovima u fabrikama konfekcije i obuće koje isporučuju poznate brendove. kao što su Nike, Gap, Adidas itd. Takve grupe postaju sve uticajnije kao što su „Korporativna društvena odgovornost “ i „Održivi razvoj“ pomeraju agendu najvećih međunarodnih companies.Ethical korporacija Magazine je organizovao konferencije o DOP-u Aziji, Europeand S. Amerika rešavanje pitanja DOP-a u lancu snabdevanja i vodeći companieshave je brzo iskoristiti priliku da se predstave kao lidera u oblasti egHennes & Mauritz, Marks & Spencer , i Nike u odevnoj oblasti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari