Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 15. april 2020. Prijavi dokument
Heineken je premium brend koji ljudi prepoznaju iz daleka. Oni znaju šta dobijaju i to mora da važi za svaku bocu. S obzirom na činjenicu da se Heineken proizvodi u više od 70 zemalja sveta, njegov kvalitet je predmet kontinuiranih provera.
Zeleno označava svežinu, prirodu, život i bezbednost, a istovremeno je idealna boja za ambalažu hrane ili pića. Heineken etiketa je zelena kao i boca u kojoj se prodaje širom sveta.
Osnovna uloga Heineken brenda jeste da doprinese uživanju svojih ljubitelja. Na osnovutog uverenja je promotivna strategija ovog brenda usmeravana i sada se usmerava na podršku muzičkim i filmskim događajima, koji okupljaju veliki broj poštovalaca. Heineken je prisutan tamo gde se ljudi okupljaju i gde uz dobre vibracije mogu da podele pozitivne emocije. Brojni su koncerti širom sveta koje Heineken podržava i u čijoj organizaciji aktivno učestvuje.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.