Odlomak

Heineken je premium brend koji ljudi prepoznaju iz daleka. Oni znaju šta dobijaju i to mora da važi za svaku bocu. S obzirom na činjenicu da se Heineken proizvodi u više od 70 zemalja sveta, njegov kvalitet je predmet kontinuiranih provera.
Zeleno označava svežinu, prirodu, život i bezbednost, a istovremeno je idealna boja za ambalažu hrane ili pića. Heineken etiketa je zelena kao i boca u kojoj se prodaje širom sveta.
Osnovna uloga Heineken brenda jeste da doprinese uživanju svojih ljubitelja. Na osnovutog uverenja je promotivna strategija ovog brenda usmeravana i sada se usmerava na podršku muzičkim i filmskim događajima, koji okupljaju veliki broj poštovalaca. Heineken je prisutan tamo gde se ljudi okupljaju i gde uz dobre vibracije mogu da podele pozitivne emocije. Brojni su koncerti širom sveta koje Heineken podržava i u čijoj organizaciji aktivno učestvuje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari