Istorija broja pi
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Matematika
Objavio studenti.rs 14. januar 2019. Prijavi dokument
Igra je simbolička, stvaralačka, spontana, dobrovoljna,iznutra motivisana i slobodna aktivnost deteta koja nema izvan sebe neki drugi cilj osim uživanja u njoj samoj i njenim rezultatima. Igra se, smatra J. Hajzinha (Huizinga), prema unapred utvrđenim pravilima , zbiva u jednom fiktivnom svetu, prostorno i vremenski izdvojenom od ostalog sveta, a njeno izvođenje prate osećanja radosti , zadovoljstva, kao i svest o tome da je ona ,,nešto drugo” od svakodnevnog života.
Dečija igra ima važnu ulogu u psihičkom razvoju deteta, posebno u njegovom socijalnom moralnom, intelektualnom i emocionalnom razvoju. Ona može biti funkcionalna, recepcijska, stvaralačka, konstruktorska itd. Već na uzrastu od 3-4 godine u našoj kulturi razlikuje se igra muškog i ženskog deteta. Dečaci se igraju više takmičarskih, a devojčice češće dramskih i kooperativnih igara.
Pojam dečije igre, kao i uopšte pojam detinjstva, u dugom istorijskom periodu razvoja čovečanstva nije razmatran. Tek u 18. veku, intelektualni i kulturni razvoj čovečanstva, te neposredno oslobađanje dece od svakodnevog napornog rada, bio je put ka shvatanju deteta i detinjstva. Brojni su naučnici koji se posvećuju temi dece i problemima njihove igre i vaspitanja ( Pestaloci, Frebel, Montesori….), te se javljaju različiti stavovi o potrebama i načinima igre.
Objavio Lejla1111111 13. mart 2024.
Objavio dejana1995 31. januar 2024.
Objavio mara26 06. januar 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.