E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio studenti.rs 15. jul 2019. Prijavi dokument
Najspontaniji način na koji dete izražava svoje muzičke sposobnosti, osećanje za ritam, za doživljavanje melodije i teksta, u čije izvođenje unosi kreativnost je svakako – muzička igra.
Jednostavne reći pesama proširuju dečje poznavanje okoline u kojoj žive, prirode itd. i podstiču ih na pantomimičko izražavanje. Stoga izbor muzičkih igara moraju da bude u skladu sa mogućnostima dečjeg izražavanja i obima glasa.
Pravilan izbor igara omogućuje i njihovo uspešno izvođenje, te se u njihovom izboru nećemo rukovoditi samo muzičkim mogućnostima dece već i njihovom veštinom u izvođenju pokreta.
Način uvežbavanja igara
Igre se izvode uglavnom kolektivno sa različitim rasporedom uloga. Najpre nastavnik pričom i očiglednim sredstvom budi kod dece interes za novu igru. Zatim izvodi igru uz tačno i emotivno pevanje. Igra se uči prvo sa manjom grupom sposobnijih učenika kako bi ostali od njih mogli da nauče. Igra se savlađuje u ceiini, a pevanje mora da počne sa tačnim intoniranjem početnog tona. Nove pokrete, tj. one koji su deci nepoznati treba uvežbavati pre savlađivanja čitave igre.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.