Interkulturna komunikacija i turizam
Interkulturna komunikacija definiše se kao predmet multidisciplinarnog akademskog proučavanja, koje pokušava da odgovori na pitanje kako se ljudi iz različitih zemalja i kultura ponašaju, kako komuniciraju i opažaju svijet. Razumjevanje interkulturalne komunikacije pretpostavlja da su ljudska bića u osnovi racionalna, i da žele i imaju potencijal da ostvare zajedništvo sa svijetom i jedni sa drugima. Interkulturna komunikacija je u današnje vrijeme veoma bitna s obzirom na multikulturalno društvo u kojem živimo. Ona se odnosi kako na verbalnu, tako i na neverbalnu komunikaciju. Što se tiče verbalne komunikacije, ona se odnosi na jezik kojim govorimo te je u tom slučaju bitno poznavanje barem jednog stranog jezika. Na taj način omogućava se komunikacija između pripadnika različitih jezičnih skupina.
Više u Seminarski radovi
Regioni u Srbiji – Ekonomska analiza
- Ekonomska analiza privrednih subjekata
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 11 stranica
Sveti Sava
- Informatika i racunarstvo
- 8 stranica
Sistem plaćanja u elektronskoj trgovini
- finansijsko Poslovanje
- Fakultet za poslovnu ekonomiju u Baru
- 16 stranica
Više u Skripte
Regioni u Srbiji – Ekonomska analiza
- Ekonomska analiza privrednih subjekata
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 11 stranica
Beleške za PS
- ps
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Arhitektonski fakultet · Alibunar
- 20 stranica
Uvod u knjigovodstvo proizvodnje
- Knjigovodstvo proizvodnje
- 21 stranica