Odlomak

Svaka zemlja ima svoju kulturu.Mnoge kompanije posluju van svoje zemlje.Da bi se uspešno sklopio neki posao sa drugom zemljom,pored jezika bitno je da se poznaje kultura te zemlje,inače,nepoznavanjem kulture zemlje sa kojom se sklapa posao, moglo bi doći do uvrede te zemlje i neuspelog poslovnog poduhvata. Celokupno poslovanje jednog poslovnog sistema treba da se usmeri na globalno poslovanje,što zahteva i odgovarajući menadžment pristup u cilju boljeg razumevanja različitih nacionalnih uticaja i kulture na poslovanje kompanije.Veliki broj kompanija u početku poslovanje fokusira u okvirima matične zemlje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 41 stranica
  • Interkulturni menadžment -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Ekonomija, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Ekonomija

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari