Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 11. oktobar 2019. Prijavi dokument
Istraživanje tržišta je sastavni, objektivni postupak dobijanja informacija koje služe poslovnom odlučivanju. Ono predstavlja standardizovan postupak, zasnovan na principima naučne metode, kojim se prikupljaju, analiziraju i interpretiraju podaci sa svrhom dobijanja informacija potrebnih u odlučivanju i rešavanju problema na području tržišnog poslovanja.
Seminarski rad se sastoji od 7 glavnih delova.
U prvom delu je opisan pojam, značaj i cilj istraživanja tržišta. Istraživanje tržišta je prikupljanje valjanih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rešavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspešnosti poslovanja.
U drugom delu je opisana uloga i značaj istraživanja tržišta u preduzeću. Istraživanjem tržišta preduzeće dolazi do informacija sa tržišta na osnovu kojih se u poslovnom odlučivanju koncipiraju i realizuju funkcije marketinga.
Treći deo se odnosi na osnovne elemente istraživanja tržišta u preduzeću. Detaljno su opisane najznačajnije analize za istraživanje tržišta. To su: kvantitativna i kvalitativna analiza tržišta, analiza tražnje za datim proizvodima, analiza konkurencije, analiza potrošača, analiza uvoza, analiza cena, kao i analiza distributivne mreže.
Četvrti deo ovog rada je posvećen metodologiji istraživanja. Detaljno su opisana istorijska metoda, metoda posmatranja, metoda ispitivanja i eksperimentalna metoda kao osnovne metode istraživanja tržišta.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.