Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana DV 09. januar 2014. Prijavi dokument
OPIS KURSA
“PR je umetnost da se ljudima ponude razlozi da ubede sami sebe“. Odnosi sa javnošću su istovremeno i naučna i praktična disciplina koja stvara i održava reputaciju firme sa ciljem da se ostvari razumevanje i podrška, kao i da se utiče na mišljenje i ponašanje ciljanih javnosti. Razmatraćemo na koji način se kreira reputacija, razvijaju poslovni odnosi u firmi, kao i sa drugim firmama i pojedincima. Strategija odnosa s javnošću opisuje način na koji će se ostvariti prethodno postavljeni ciljevi uspostavljanja i održavanja obostrano korisnih odnosa između organizacije i njene ciljne javnosti. Kurs predstavlja smišljen i planiran pristup generalnom definisanju aktivnosti odnosa s javnošću na izgradnji identiteta, imidža i reputacije organizacije. Taktika podrazumeva operacionalizaciju usvojene strategije, odnosno izradu detaljnog plana odnosa s javnošću, kojim treba precizirati ko, kad, gde i kako će učestvovati u realizaciji planiranih aktivnosti.Posle pohađanja kursa: razumećete celokupnu lepezu veština i alata Public Relations-a, moći ćete da odgovorite na osnovne zahteve u odnosima sa javnošću, imaćete potpuni pregled delokruga PR-a, savladaćete poslovni protokol i komunikaciju, naučićete da povećate produktivnost svog rada i otkrićete kako da reagujete u kriznim sitaucijama.
CILJ KURSA
“Prava mera prakse i teorije saopštena na interesantan i pitak način, razumljivo i za iskusne i za početnike”. Obuka ima za cilj sticanje znanja i veština neophodnih za definisanje, implementaciju i evaluaciju strategija i taktika odnosa s javnošću, kao i ovladavanje teorijskim i praktičnim znanjima za obavljanje strateške funkcije odnosa s javnošću u organizaciji. Akcenat je dat na praktičnim primerima i vežbama, a namenjen je pre svega onima koji su na početku karijere u Odnosima sa javnošću ili žele da konkurišu na poslove u ovoj struci. Kurs je osmišljen da predoči i zamke koje ovaj posao nosi i da polaznike pripremi da se sa njima izbore na najbolji mogući način. Planom predavanja je predviđeno da svaka tematska celina sadrži adekvatne studije slučaja.
1.Koncept odnosa s javnošću
1.1. Definicija i delokrug odnosa s javnošću
”Sve ljude lako vučeš za nos neko vreme, neke sve vreme, ali ne možeš vući za nos sve ljude sve vreme.” (A. Linkoln)
Odnosi s javnošću, ili skraćeno PR, su sve prodorniji i sve prisutniji, a u poslednje vreme o PR-u se mnogo govori i piše, a još više razmišlja… i greši. Čini se da je svugde oko nas. Sfere u koje zadire ova disciplina su, nažalost, za većinu nepoznata teritorija. Mediji konstantno pričaju i pišu o “praksi PR-a” i “poslovima PR-a”. S obzirom na to da se radi o profesiji čiji se rezultati ne daju izmeriti terazijama ili metrom, već samo vrlo detaljnim i preciznim istraživanjima i procesom evaluacije, mnogi još uvek smatraju da je PR samo „prodavanje magle“, odnosno nepotrebni luksuz čija cena zavisi samo od pakovanja. A realnost je znatno drugačija.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.