Odlomak

OPIS KURSA
“PR je umetnost da se ljudima ponude razlozi da ubede sami sebe“. Odnosi sa javnošću su istovremeno i naučna i praktična disciplina koja stvara i održava reputaciju firme sa ciljem da se ostvari razumevanje i podrška, kao i da se utiče na mišljenje i ponašanje ciljanih javnosti. Razmatraćemo na koji način se kreira reputacija, razvijaju poslovni odnosi u firmi, kao i sa drugim firmama i pojedincima. Strategija odnosa s javnošću opisuje način na koji će se ostvariti prethodno postavljeni ciljevi uspostavljanja i održavanja obostrano korisnih odnosa između organizacije i njene ciljne javnosti. Kurs predstavlja smišljen i planiran pristup generalnom definisanju aktivnosti odnosa s javnošću na izgradnji identiteta, imidža i reputacije organizacije. Taktika podrazumeva operacionalizaciju usvojene strategije, odnosno izradu detaljnog plana odnosa s javnošću, kojim treba precizirati ko, kad, gde i kako će učestvovati u realizaciji planiranih aktivnosti.Posle pohađanja kursa: razumećete celokupnu lepezu veština i alata Public Relations-a, moći ćete da odgovorite na osnovne zahteve u odnosima sa javnošću, imaćete potpuni pregled delokruga PR-a, savladaćete poslovni protokol i komunikaciju, naučićete da povećate produktivnost svog rada i otkrićete kako da reagujete u kriznim sitaucijama.

 

 
CILJ KURSA
“Prava mera prakse i teorije saopštena na interesantan i pitak način, razumljivo i za iskusne i za početnike”. Obuka ima za cilj sticanje znanja i veština neophodnih za definisanje, implementaciju i evaluaciju strategija i taktika odnosa s javnošću, kao i ovladavanje teorijskim i praktičnim znanjima za obavljanje strateške funkcije odnosa s javnošću u organizaciji. Akcenat je dat na praktičnim primerima i vežbama, a namenjen je pre svega onima koji su na početku karijere u Odnosima sa javnošću ili žele da konkurišu na poslove u ovoj struci. Kurs je osmišljen da predoči i zamke koje ovaj posao nosi i da polaznike pripremi da se sa njima izbore na najbolji mogući način. Planom predavanja je predviđeno da svaka tematska celina sadrži adekvatne studije slučaja.

1.Koncept odnosa s javnošću                                                         

1.1. Definicija i delokrug odnosa s javnošću

”Sve ljude lako vučeš za nos neko vreme, neke sve vreme, ali ne možeš vući za nos sve ljude sve vreme.”  (A. Linkoln)

Odnosi s javnošću, ili skraćeno PR, su sve prodorniji i sve prisutniji, a u poslednje vreme o PR-u se mnogo govori i piše, a još više razmišlja… i greši. Čini se da je svugde oko nas. Sfere u koje zadire ova disciplina su, nažalost, za većinu nepoznata teritorija. Mediji konstantno pričaju i pišu o “praksi PR-a” i “poslovima PR-a”. S obzirom na to da se radi o profesiji čiji se rezultati ne daju izmeriti terazijama ili metrom, već samo vrlo detaljnim i preciznim istraživanjima i procesom evaluacije, mnogi još uvek smatraju da je PR samo „prodavanje magle“, odnosno nepotrebni luksuz čija cena zavisi samo od pakovanja. A realnost je znatno drugačija.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari