Odlomak

Dvadeset prvi vek je doba znanja, u kome ljudi tragaju za kvalitetnim informacijama, a mediji kao sredstva masovne komunikacije predstavljaju glavna obeležjaa savremenog sveta. Oni su u funkciji prenošenja znanja, bilo da se radi o štampi, radiju, televiziji, knjigama, filmu, internetu ili interaktivnim oblicima povezivanja.
Odnosi s medijima predstavljaju deo posla koji se odnosi na saradnju sa novinarima, novinskim kućama, štampanim medijima, radio i TV stanicama kao distributivnim kanalima vesti i događaja. Neophodno je obezbediti odnos koji se zasniva na tačnim i verodostojnim informacijama i materijalima. Sa novinarima treba imati odnos baziran na zajedničkoj saradnji, poštenju i uvažavanju.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Odnosi sa javnošću dr.Ivana Bulut Bogdanović
  • Školska godina: dr.Ivana Bulut Bogdanović
  • Seminarski radovi, Skripte, Mediji/Kultura
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za poslovne studije  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari