Kultura i moda
Moda je u dvadeset i prvom veku jedan od fenomena modernog sveta. Ona je poput politike, ekonomije i umetnosti, nezaobilazan deo svakodnevnice, bilo da je posmatrana kao deo kreativne industrije, mehanizam ili prosto kao svakodnevno izražavanje oblačenjem. Pojam “moda” je vrlo težak za definisanje, širokog je značenja i obuhvata subjektivne elemente dobrog ukusa, stila u svim sferama čovekovog društva – muzika, literature, slikarstvo, arhitektura, oblačenje. Ipak, ono oko čega će se mnogi teoretičari složiti jeste da moda ima svoj diskurs, jezik i izraz, te sistem kojeg čine proizvodnja, tržište tekstila, identitet proizvođača, brendovi, tendencije, lideri – “trendseteri”.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Seminarski radovi
Optimizacija CT doze (akvizicionim protokolom) kod PET/CT i SPECT/CT hibridnih uređaja
- Osnove nuklearne medicine
- Visoka zdravstvena škola strukovnih studija · Beograd
- 14 stranica
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Glavni elementi kratke priče
- Kreativno pisanje
- UNIVERZITET U BANJA LUCI Ekonomski fakultet
- 10 stranica
Više u Skripte
Mrežni plan
- PLANIRANJE
- UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet za saobraćaj i komunikacije · Sarajevo
- 6 stranica
Python plan učenja
- VI
- Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku · Sarajevo
- 5 stranica
Sistemi upravljanja
- Mehatronika
- UNIVERZITET U SARAJEVU Muzička akademija · Banovici
- 18 stranica