Odlomak

Prema Clamanu, kao sto postoji marketing miks,postoji i miks lobiranja. B. Legrel, iskusni konsultant, specijalnost svog posla stavlja u sledeću proporciju: 20% prava, 20% politike, 20% ekonomije, 20% diplomatije i 20% komunikacije. Međutim, mnogi autori smatraju da znanje komuniciranja jeste najbitniji kvalitet koji lobista treba da posjeduje. Predhodno navedeno proizilazi iz činjenice da lobista jeste osoba koja svojim djelovanjem najvise utiče na stvaranje pozitivne slike o interesnij grušpi ili kompaniji, odnosno, to je osoba koja se bavo odnosima sa javnošću.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Poslovna etika i komuniciranje Prof. Dr Stevo Nikić
  • Školska godina: Prof. Dr Stevo Nikić
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Crna Gora,  Tivat,  Fakultet za mediteranske poslovne studije u Tivatu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari