Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 29. maj 2017. Prijavi dokument
Prema Clamanu, kao sto postoji marketing miks,postoji i miks lobiranja. B. Legrel, iskusni konsultant, specijalnost svog posla stavlja u sledeću proporciju: 20% prava, 20% politike, 20% ekonomije, 20% diplomatije i 20% komunikacije. Međutim, mnogi autori smatraju da znanje komuniciranja jeste najbitniji kvalitet koji lobista treba da posjeduje. Predhodno navedeno proizilazi iz činjenice da lobista jeste osoba koja svojim djelovanjem najvise utiče na stvaranje pozitivne slike o interesnij grušpi ili kompaniji, odnosno, to je osoba koja se bavo odnosima sa javnošću.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.