Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 27. septembar 2019. Prijavi dokument
Lična ili direktna prodaja je usmena prezentacija u konverzaciji sa jednim ili više potencijalnih kupaca sa svrhom da se ostvari prodaja i uspostavi odnos sa kupcima. U literaturi se nailazi na različite definicije. “Lična ili direktna prodaja je u suštini takva prodaja kada referent prodaje, odnosno trgovački putnik dođe u sedište jednog kupca i nudi mu robu” (1, str. 336). David W. Cravens ističe da je “lična prodaja usmena prezentacija u konverzaciji sa jednim ili više potencijalnih kupaca a sve u cilju prodaje” (2, str.178).
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.