Odlomak

Lična ili direktna prodaja je usmena prezentacija u konverzaciji sa jednim ili više potencijalnih kupaca sa svrhom da se ostvari prodaja i uspostavi odnos sa kupcima. U literaturi se nailazi na različite definicije. “Lična ili direktna prodaja je u suštini takva prodaja kada referent prodaje, odnosno trgovački putnik dođe u sedište jednog kupca i nudi mu robu” (1, str. 336). David W. Cravens ističe da je “lična prodaja usmena prezentacija u konverzaciji sa jednim ili više potencijalnih kupaca a sve u cilju prodaje” (2, str.178).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 337 stranica
  • Marketing i odnosi s javnošću Prof. dr Milovan Bojić
  • Školska godina: Prof. dr Milovan Bojić
  • Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Bosna i Hercegovina,  Banja Luka,  Univerzitet za poslovne studije u Banja Luci  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari