Odlomak

U ovom radu će se govoriti o brendu uopšteno, o Crnoj Gori njenim znamenitostima kao i brendovima koji počivaju na ovoj teritoriji. Pomenućemo i neke činjenice i staru crnogorsku tradiciju od koje su proistekli neki običaji i bendovi kao što je to Njeguški brend, po kome se Crna Gora prepoznaje u svijetu.

Daćemo prostora da se predstavi crnogorski turizam, kroz određena područja i prepoznatljive segmente, zatim ćemo vidjeti nacionalni logo, koje su mu karakteristike, šta ga to čini prepoznatljivim za našu državu, a takođe ćemo reći i koji su mu nedostaci.

Kroz primjere kojima ćemo objasniti šta je to zapravo brend, govorićemo o crnogorskim „Plantažama“, vidjećemo na koji način se stiže do brenda i prepoznatljivosti, ko sve može biti nosioc brenda, da li je to zvanje rezervisano samo za firme ili titulari mogu biti turističke destinacije, organizacije, osobe…

Baš na tu temu, pri kraju rada, ćemo povezati dva brenda. Vidjećemo da brend zavisi od rada, napora i truda na svim segmentima tržišta kao i od njegovog pravilnog predstavljanja potrošačima. Da bi brend opstao potrebno je da se uvrsti u svakodnevni život kupca, u čemu je najbolje uspjela „Coca-Cola“ o čemu ćemo svakako detaljnije u nastavku.

Na kraju govorićemo o turističkim destinacijama Crne Gore, male zemlje ali čija imena uveliko odzvanjaju u svijetskim ušima. O gradovima koje je prigrlio UNESCO, i koji su jedna od glavnih atrakcija za turiste, zbog svojih monumentalnih tvrđava, bogate istorijske baštine, i samim tim doze misterije koje ih obavijajuzbog burne prošlosti

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari