Odlomak

MARKETING MIKS
1. TEČNI PUDER GUERLAIN PARURE DE LUMIERE
Jedna od najstarijih kozmetičkih kuca na svetu, Francuska kompanija Guerlain vec vekovima predstavlja lidera u oblasti kozmetologije. Počeći od pravljenja jedinstvenih nota mirisa, svoju delatnot širi i kreira čitavu paletu kozmetičkih proizvoda.
Kao jedan od njihovih proizvoda mogu izdvojiti svoj omiljeni tečni puder za lice Parure de Lumiere. Suština ovog pudera sastoji se u obogaćenoj vodi koja svetlucavim česticama prekriva kozu, čineći je mekom, blistavijom i svetlucavom, zadržavajući prirodni izgled. Dugotrajno hidrira i pokriva sve nepravilnosti na koži.Razlivanjem svetla na koži dramatično povećava blistavost i ujednačenost tena, dok koža ispod njega nesmetano diše i ostaje glatka i meka. Izuzetan dizajn ambalaže upotpunjuje kvalitet proizvoda, zadovoljavajući i estetsku i funkcionalnu stranu.
Iako je cena Gurlain-ovog pudera znatno veća u odnosu na slične proizvode drugih brendova, njegova prodaja nije manja niti je u padu jer potrosači koji ga koriste znaju da tu cenu opravdava izuzetan kvalitet ovog proizvoda namenjen ženskoj populaciji koja svojoj koži želi da priušti najbolju moguću negu.
Puder Parure de Lumiere može se naći u svim ekskluzivnijim parfimerijama širom sveta,a njegovoj dobroj prodaji doprinosi i to što se velika pažnja poklanja sastavu proizvoda čija je trajnost duža i ne menja kvalitet prilikom njegovog dužeg korišćenja.
U vremenu kada je estetska hirurgija uzela maha i kada mnoge žene bez obzira na svoje finansijske mogućnosti pronalaze načine da vrate svežinu i tonus svom licu, Parure de Lumiere svojom kozmetičkom formulom omogućava da se starenje lica odloži, kao i da se prirodnim putem, a ne estetskim tretmanima zadrži mladalački izgled, što ide u prilog njegovoj boljoj prodaji.
Veliki deo novca troši se i na njegovu promociju, kako bi se skrenula pažnja kupcima. Pored TV reklama, reklamiranja proizvoda u brojnim časopisima, plaćanja poznatih svetskih modela koji su njegovo zaštitno lice, organizuju se i promocije na prodajnim mestima gde se uz savete profesionalnih šminkera dele i pokloni u vidu testera.
Kao proizvod renomiranog brenda, u svim parfimerijama u kojima se može kupiti, nalazi se na specijalnim Gurlain stalcima za prodaju koji su utvrdjeni standardom i u svuda je identično izložen i prezentovan. Pored mogućnosti kupovine u najvećim tržnim centrima, najmodernijim parfimerijama, Parure de Lumiere se moze naručiti i putem Guerlain internet sajta, kako bi se kupcima omogućila što bolja usluga na nacin na koji njima odgovara.
2. ČASOPIS LEPOTA I ZDRAVLJE
Lepota i zdravlje predstavlja jedan od najtiražnijih ženskih magazina u Srbiji i regionu. Veliki broj čitateljki svakog meseca odlazi po novi broj ovog izuzetno kvalitetnog i sadržajnog časopisa, željno iščekujući da pročita koje su aktuelne teme iz života, sveta mode, kozmetike i ishrane na vrlo specifičan način detaljno obrazložene. Zanimljivi intervjui sa uspešnim damama koje su lideri na svojim pozicijama, večite teme o muško-ženskim odnosima, najnoviji svetski modni trendovi, kozmetički preparati koji su inovativni na našem tržištu, recepti za zdravu ishranu i smanjenje telesne mase samo su deo sadržaja ovog magazina. Modni editorijali, dobre fotografije i kvalitetan papir i omot časopisa povećavaju želju svake žene da sebi svakog meseca priušti sebi novo izdanje. Tinejdzerke, devojke, žene u zrelim godinama, pa čak i bake potvrdjuju kvalitet magazina svojom redovnom kupovinom istog.
U masi dnevnih novina, tabloidnih casopisa, nedeljnika, mesečnika itd. LEPOTA I ZDRAVLJE se izdvojio pored svog jedinstvenog koncepta i cenom znatno nižom u odnosu na ostale. Po ceni koja je ne promenjena dugi niz godina, a broj strana znatno uvećan, redakcija ovog časopisa konstantno iznenadjuje svoje čitateljke. Uz svaki kupljeni broj, na poklon se dobijaju uzorci novih krema, šanpona, semplovi parfema, dok se na godišnjice časopisa dobijaju i krupniji pokloni.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Briga o lepoti

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari