Odlomak

U V O D

Ovaj rad obrazlaže marketing usluga sa osvrtom na sledeće elemente marketing strategije: cenu, kanale distribucije, promociju, proces usluživanja, uslužni ambijent i ljude. Navedeni elementi marketing strategije su sagledani kroz prizmu modne agencije „Baron Fashion“ iz Novog Sada.

Modna agencija Baron Fashion, osnovana je 1996.g. u Novom Sadu. Prve godine, agencija se bavila isključivo organizacijom modnih revija na teritoriji Novog Sada, tokom vremena je proširila svoju delatnost da bi danas imala veoma složen i celovit paket usluga sa frizerskim i modnim studiom u Novom Sadu i novootvorenim modnim studiom u Beogradu.  Osnovna delatnost modne agencije „Baron Fashion“  je organizacija događaja kao što su modne revije, prezentacije na sajmovima, venčanja, rođendani, kompanijske prezentacije i proslave, kao propratne delatnosti koje u određenim segmentima obezbeđuju i komletan paket usluga organizovanja događaja su frizerske usluge, usluge profesionalnog šminkanja, škola za manekene i fotomodele, škola profesionalnog šminkanja, kreiranje i distribucija odeće, venčanica i odela za venčanja, zastupanje manekena i fotomodela.

Organizovanje događaja se smatra za najkompleksniju tehniku strateškog marketinga i odnosa s javnošću. Koristi se kao veoma jak komunikacijski alat sa ciljnom grupom. Pomaže u komunikaciji sa klijentima i budućim klijentima, i može da dovede do veoma velike medijske pažnje. On uključuje planiranje, organizaciju, koordinaciju i izvršenje različitih događanja. Organizacija događaja jedan je od najboljih načina komuniciranja s različitim ciljnim grupama potrošača i izgradnje pozitivnog imidža kompanije. Imidž kompanije leži u osnivaču Mladenu Milivojević koji je svojim radom kao stilista i modni kreator u okviru kompanije uspeo da stvori prepoznatljivo ime u regionu.

Da bi se upoznali sa kompanijom u ovom uvodnom delu ću predstaviti SWOT analizu marketinga modne agencije Baron Fashion.

Snaga, potencijal i prednosti koje kompanija ima u odnosu na druge sa realnog stanovišta leži u celovitom paketu usluga, dugogodišnje osoblje koje funkcioniše kao tim, kompanija vrši veoma dobre promocije sa konstantnom prisutnošću u javnosti.

Slabosti koje kompanija ima su nedovoljna naglašenost brenda, loga i brenda kompanije u ambijentima tj prostorima u kojima se vrši usluga, proces usluživanja je komlikovan, i nedovoljno brz, novootvoreni studio u Beogradu nema formiran proces usluživanja za sve usluge pa je ponuda usluga smanjena i oslabljena.

Prilike i šanse za rast koje postoje za kompaniju su osvajanje novog tržišta u Beogradu ali i ako je to velika šansa za kompaniju jer je kompanija poznata sa imenom i imidžom na tom tržištu takođe to može biti i pretnja jer posao još uvek nije razrađen i uhodan pa bi uložena sredstva mogla da donesu još veće gubitke umesto dobiti.

Pretnje iz okruženja osim rizika investicije u novootvoreni studio u Beogradu, takođe mogu biti i visoke cene koje iako su odraz brenda i ekskluzive zbog postojeće krize u zemlji mogu da budu opasnost pogotovo ako se ne promeni politika i neuvedu popusti ili druge olakšice kojima bi se zadržali postojeći i privukli novi kupci.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari