Odlomak

Jedna od osnovnih osobina čoveka po kojima se razlikuje od zoološkog sveta jeste sposobnost komuniciranja. Pod komunikacijom podrazumevamo slanje i primanje poruka. Za komunikaciju je potreban pošiljaoc i primaoc poruke. Tokom istorije društvo je komunikaciju u sve većoj meri usavršavalo. Došlo je do razvoja medija ( lat. medium = sredina, središte) koji omogućavaju komunikaciju na daljinu. Mediji u procesu komuniciranja imaju ulogu prenosa poruka tj., nalaze se između pošiljaoca i primaoca poruke.

Prvi oblici komunikacijskih medija jesu pisma, knjige i drugi zapisi. Dok pisma predstavljaju individualnu komunikaciju, knjige se mogu smatrati prvim oblicima masovne komunikacije. Pod pojmom masovne komunikacije podrazumevaju se izjave koje se javno, putem tehničkih distribucijskih sredstava, indirektno i jednostrano prenose širokoj publici. Mediji masovne komunikacije predstavljaju štampane, audio i audiovizualne prenosnike komunicirane poruke masovnoj publici ili užem ciljnom segmentu.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 27 stranica
  • Poslovna komunikacija prof.Marija Ilievska
  • Školska godina: prof.Marija Ilievska
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Niš,  Visoka škola strukovnih studija za menadžment u saobraćaju u Nišu  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari