Odlomak

Kratke informacije
Istorija
Istorija je počela daleke 1948. godine. Ove godine u San Bernandinu (SAD), braća Ričard i Moris McDonald otvorila su prvi McDonald’s restoran. Oni su u svom restoranu počeli da primenjuju koncept tzv. brze hrane, koji čine brza usluga i niske cene.
Nešto kasnije, 1955. godine, McDonald’s kakav danas poznajemo oformio je privatni preduzetnik Rej Krok. Vremena se menjaju, a kvalitet hrane i usluge širom sveta je napredovao u skladu są potrebama vernih gostiju.
Danas, McDonald’s korporacija broji više od 34.000 restorana u 122 zemlje, u kojima se dnevno usluži preko 69 miliona gostiju.
Suština n poslovne strategije ogleda se u proverenoj formuli koju slede godinama „QSC&V”
Q /quality/ je oznaka za kvalitetnu hranu, S /service/ za brzu i ljubaznu uslugu, C /cleanliness/ za besprekornu čistoću, a V /value/ znači da objedinjeni, ovi elementi daju najvišu moguću vrednost proizvoda i usluge.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 28 stranica
  • Marketing Prof. dr Nada Vignjevic
  • Školska godina: Prof. dr Nada Vignjevic
  • Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Novi Pazar,  UNIVERZITET U NOVOM PAZARU - Departman za ekonomske nauke  

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari