Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio Anja11 31. mart 2015. Prijavi dokument
Kratke informacije
Istorija
Istorija je počela daleke 1948. godine. Ove godine u San Bernandinu (SAD), braća Ričard i Moris McDonald otvorila su prvi McDonald’s restoran. Oni su u svom restoranu počeli da primenjuju koncept tzv. brze hrane, koji čine brza usluga i niske cene.
Nešto kasnije, 1955. godine, McDonald’s kakav danas poznajemo oformio je privatni preduzetnik Rej Krok. Vremena se menjaju, a kvalitet hrane i usluge širom sveta je napredovao u skladu są potrebama vernih gostiju.
Danas, McDonald’s korporacija broji više od 34.000 restorana u 122 zemlje, u kojima se dnevno usluži preko 69 miliona gostiju.
Suština n poslovne strategije ogleda se u proverenoj formuli koju slede godinama „QSC&V”
Q /quality/ je oznaka za kvalitetnu hranu, S /service/ za brzu i ljubaznu uslugu, C /cleanliness/ za besprekornu čistoću, a V /value/ znači da objedinjeni, ovi elementi daju najvišu moguću vrednost proizvoda i usluge.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.