Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio theo.ilich.theo 15. april 2014. Prijavi dokument
POJAM I VRSTE MARKETING KANALA
Marketing kanal predstavlja lanac institucija koje obavljaju neophodne aktivnosti za kretanje predmeta logistike od polazišta do odredišta.
Marketing kanal može biti:
• Marketing kanal u napred,
• Marketing kanal unazad.
Marketing kanal unapred predstavlja lanac institucija koje obavljaju neophodne aktivnosti za kretanje predmeta logistike unapred prema potrošačima (kompanijama ili pojedincima). Može biti marketing kanal nabavke i marketing kanal prodaje.
Marketing kanal kojim se kreću matrerjali od dobavljača prema kompanijama – proizvođečima ili trgovinama kao kupcima se, sa stanovišta kompanije – kupca, naziva marketing kanala prodaje.
Marketing kanalom unazad se kreće predmet logistike prema:
Odluka o marketing kanalima je od strategijskog značaja za kompaniju, jer može opredeliti dugoročnu poziciju kompanije i imati dugoročne implikacije na njen rast i razvoj.
Odlukom o kanalima nabavke kompanija definiše:
Odlukom o kanalima prodaje kompanija definiše:
U oblasti distribucije od posebnog značaja su marketing kanali prodaje.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.