Menadžment odnosa sa kupcima
UVOD:
Elektronska trgovina i globalna utakmica su doveli do toga da kompanije misle strateški o svojim poslovnim procesima, i upravljanju svojih odnosa sa kupcima i dobavljačima.
Da bi preživele, moraju naći način pružanje veće vrednosti i bolje usluge kupcima po nižoj ceni. Rešenje leži u poboljšanju poslovnih procesa za interakciju sa kupcima i za proizvodnju I isporuku proizvoda ili usluga.
Umesto da se tretiraju kao izvor prihoda, kupci se sada posmatraju kao dugoročna imovina, koja će biti odgajana kroz menadžment odnosa sa kupcima(CRM)
CRM je termin informatičke industrije koji označava metodologije, softver i obično i internet performanse, koje pomažu preduzeću da na organizovan način upravlja odnosima sa svojim klijentima. (1)
CRM je veoma koristan instrument koji banke koriste u funkciji povećanje profitabilnosti svojih klijenata.
Više u Menadžment
Liderstvo, menadžment i organizaciono ponašanje
- Liderstvo u nastavi
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet · Beograd
- 15 stranica
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Više u Seminarski radovi
Cena kao instrument marketing miksa
- Marketing
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Rešenje i zaključak u upravnom postupku
- Administrativno i kancelarijsko poslovanje
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 10 stranica
Zlostavljanje i zanemarivanje dece i rad sa zlostavljanom decom
- Psihologija
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 19 stranica