Propaganda i tržišne komunikacije
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 26. oktobar 2021. Prijavi dokument
Uspešno definisanje i implementacija strategije preduzeća kao odgovor na promene i zahteve okruženja radi ostvarivanja uspešnih performansi i opstanka organizacije u dugom roku podrazumeva vrlo kompleksan sistem menadžmenta. Aktivna formulacija strategije poznata je kao strateško planiranje, koje razmatra širok i obično dugoročni fokus . Strateško planiranja predstavlja primarni zadatak za menadžere na najvišem nivou, i početnu aktivnost strateškog menadžmenta koji je shvaćen kao proces usmeravanja aktivnosti preduzeća kojim se, na bazi anticipacije šansi i opsanosti, na jednoj, i jakih i slabih strana preduzeća, na drugoj strani, identifikuju kritični faktori poslovnog uspeha te se shodno prethodno utvrđenoj strategijskoj viziji, opredeljuje misija, razvojni ciljevi kao i pravci, metodi i instrumenti njihove optimalne realizacije u dinamičnoj poslovnoj sredini.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.