Odlomak

Uspešno definisanje i implementacija strategije preduzeća kao odgovor na promene i zahteve okruženja radi ostvarivanja uspešnih performansi i opstanka organizacije u dugom roku podrazumeva vrlo kompleksan sistem menadžmenta. Aktivna formulacija strategije poznata je kao strateško planiranje, koje razmatra širok i obično dugoročni fokus . Strateško planiranja predstavlja primarni zadatak za menadžere na najvišem nivou, i početnu aktivnost strateškog menadžmenta koji je shvaćen kao proces usmeravanja aktivnosti preduzeća kojim se, na bazi anticipacije šansi i opsanosti, na jednoj, i jakih i slabih strana preduzeća, na drugoj strani, identifikuju kritični faktori poslovnog uspeha te se shodno prethodno utvrđenoj strategijskoj viziji, opredeljuje misija, razvojni ciljevi kao i pravci, metodi i instrumenti njihove optimalne realizacije u dinamičnoj poslovnoj sredini.

Rating: 2.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 52 stranica
  • Menadzment proizvoda -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari