Metodika likovnog vaspitanja 2
Objavio anagajicc 29. jun 2022.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio jplaz 02. jul 2013. Prijavi dokument
MENTORSTVO
Tradicionalni i savremeni pristup mentorstvu
Proces unapređenja kvaliteta kojim se osigurava efikasnost i postizanje postavljenih ciljeva, koncept je o kojem se promišlja u svim profesijama, pa i u obrazovanju.
Krajnji cilj mentorstva, kao jednog od načina da se unaprijedi kvalitet rada nastavnika u školi, jeste unapređenje kvaliteta učeničkih znanja. Mentora bi trebao imati bilo koji nastavnik iz nastave,ne samo pripravnik, ukoliko želi da se usavrši ili unaprijedi u oblasti u kojoj je njegov kolega već postigao zapažene rezultate ili ima dodatno odgovarajuće i formalno obrazovanje (specijalističke studije, magistrate, doktorat, posebna priznanja, certifikate i sl.).
Proces unapređenja kvaliteta uopšte, zahtijeva da osoba razmišlja o tome koliko je dobro ono što radi, šta je to što želi da unaprijedi, te na koji način to postići. Savremeni pristup mentorstvu razlikuje se od tradicionalne prakse koja se, uglavnom, sastojala od kontrole i nadgledanja nastavnika.
Objavio anagajicc 29. jun 2022.
Objavio minche90 22. jun 2022.
Objavio miliceva 15. april 2022.
Objavio Nemanja PFC 10. avgust 2022.
Objavio seminaristkinja 06. avgust 2022.
Objavio Emina.dragolj 04. avgust 2022.
Objavio Nemanja PFC 10. avgust 2022.
Objavio ANETAA 09. avgust 2022.
Objavio ANETAA 08. avgust 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.