Odlomak

U teoriji i praksi marketinga dobro je poznat pojam marketing miksa koji označava sadržaj, način i tehniku kombinovanja četiri bazična elementa marketinga – proizvoda, cena, distribucije i promocije.Odnosi s javnošću, kao komponenta promocije, predstavljaju skup metoda održavanja i unapređenja dobrih odnosa između preduzeđa i najšire javnosti. Adekvatno pozicioniranje preduzeća ne treba shvatiti isključivo kao njen kratkotočni tržišni interes, nego kao jedan od glavnih uslova dugoročnog opstanka, rasta i razvoja.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 32 stranica
  • Marketing u trgovini Prof.Ankica Borota-Tisma
  • Školska godina: Prof.Ankica Borota-Tisma
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Beogradska poslovna škola – Visoka škola strukovnih studija  

Više u Skripte

Komentari