Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
13 stranica
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 06. decembar 2016. Prijavi dokument
U teoriji i praksi marketinga dobro je poznat pojam marketing miksa koji označava sadržaj, način i tehniku kombinovanja četiri bazična elementa marketinga – proizvoda, cena, distribucije i promocije.Odnosi s javnošću, kao komponenta promocije, predstavljaju skup metoda održavanja i unapređenja dobrih odnosa između preduzeđa i najšire javnosti. Adekvatno pozicioniranje preduzeća ne treba shvatiti isključivo kao njen kratkotočni tržišni interes, nego kao jedan od glavnih uslova dugoročnog opstanka, rasta i razvoja.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.