Odlomak

Uvod

Važno je saznati želje korisnika, ali takođe je bitno komunicirati i unutar svoje organizacije da bi se radilo na poboljšanju aspekata poslovanja. Kako je organizacija predstavljena javnosti i poštovanje koje uživa u društvu može zahvaliti društveno odgovornom poslovanju.
Definicija javnosti i dionika

Kako bi neka organizacija komunicirala sa javnošću, ona prvo mora odrediti kojim skupinama javnosti se treba obratiti. Tome može pomoći vizija i ciljevi koje organizacija ima. ‘Javnost se može definirati kao bilo koja skupina čiji članovi dele zajednički interes ili zajedničke vrednosti u određenoj situaciji’ (Tkalac Verčič, 2016, str.143.).

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 6 stranica
  • Odnosi sa javnošću -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Skripte

Komentari