Odlomak

Praćenje i provjeravanje učenikova razvoja nije više samo ocjenjivanje završnog rezultata, već je to proces tokom kojeg učenik sazrijeva. Prati se i tok i rezultat rada, nastoji se što bolje upoznati učenika, teži se da što više elemenata utjeće na konačnu ocjenu i da se ona formira na osnovi različitih načina i oblika provjeravanja, usmenog i pismenog, primjenom što objektivnijih ispitnih postupaka, testovima znanja, sustavnim promatranjem i pračenjem učenika u svim nastavnim situacijama. Sva svoja zapažanja i primjedbe učitelji moraju unositi u imenik učenika radi definiranja konačne ocjene. Tako se evidentiraju odgovori učenika, učinci na pismenim ispitima, opis rada kao i reakcije i ponašanje učenika koja su relevantna za njegovo svestrano upoznavanje. Na taj način ocjenjivanje postaje kontinuirano i mnogostrano, ako već ne sveobuhvatno, ali ipak u skladu s načelom ekonomičnosti.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 25 stranica
  • Pedagoška praksa dr Muris Hadžikadunić, Prof.
  • Školska godina: dr Muris Hadžikadunić, Prof.
  • Seminarski radovi, Skripte, Sport
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU – Fakultet sporta i tjelesnog odgoja  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sport

Komentari