Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio dalila326 05. oktobar 2012. Prijavi dokument
UVOD
Fizičko vaspitanje, kao obrazovno – vaspitno područje i komponenta opšteg vaspitanja, treba da ima karakter stvaralačkog procesa u kome škola smišljeno i planski nastoji da do maksimuma iskoristi uslove, vaspitne mogućnosti i postojeće situacije koje se javljaju u školi. Da bi se to ostvarilo, neophodno je stvaralačko angažovanje učenika i razrednih nastavnika.
U školskom fizičkom vaspitanju se poslednjih godina pojavljuju izvesna neslaganja u tumačenju osnova funkcije telesne vežbe, pa se negde više naglašava njen fiziološki i biološki značaj, dok se na drugoj strani ističe njen obrazovni i didaktički značaj. I pored podeljenosti mišljenja, zavisnost i povezanost ovih funkcija je očigledna, pa bi, naglašavanjem bilo kog od ova dva aspekta telesne vežbe u praksi, nastava bila jednostrano i pogrešno usmerena. (Bokan, 1997)
Stvarni uspeh u ovom vaspitno. Obrazovnom području moguće je postići uravnoteženim postavljanjem i realizovanjem bioloških, obrazovnih i vaspitnih zadataka nastave, što u praksi nije lako postići. Za uspeh je nephodan smišljen, usklađen, dobro pripremljen, planiran i sistematičan rad.
Savremena nastava fizičkog vaspitanja ne sme se usmeravati samo na sticanje motornih znanja i ovladavanje motornim veštinama, već zadatak nastavnika mora biti usmeren u pravcu pozitivnog uticaja na učenika u celini. Nedopustivo je prepustiti da se fizički i zdravstveni razvoj dece uzgredno ostvaruje. Mada savremena koncepcija nastave ne oslobađa nastavnika obaveze za postizanje uspeha na obrazovnom planu, sistematsko razvijanje motorne umešnosti ostaje i dalje prvorezredni zadatak (Živanović, 2000).
Nastava fizičkog vaspitanja mora biti smišljena delatnost koja se ne sme proizvoljno, stihijski i improvizovano odvijati. Nužan je smišljeni rad koji ima svoje sociološko, logičko, psihološko, pedagoško i biološko opravdanje. Nastava se mora zasnivati na dostignućima i saznanjima odgovarajućih naučnih disciplina (pedagogije, psihologije, fiziologije i dr.) , što će joj omogućiti da zadovolji savremene potrebe i interese čoveka u društvu.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.