Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 11. decembar 2018. Prijavi dokument
Uspeh svake kompanije leži u stepenu ispunjenja potreba klijenata. U početku je cilj bila proizvodnja, zatim prodaja, dok je savremeno društvo nametnulo
ispunjavanje potreba potrošača kao krajnji cilj kompanije. Ukoliko kompanija vodi računa o trenutnim potrebama i trendu budućih promena svojih klijenata, i u skladu sa tim potrebama razvija svoje proizvode i usluge, ona će osvojiti i utvrditi svoju
poziciju na tržištu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.