Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 27. april 2020. Prijavi dokument
Motivi poslovne kupovine su potrebe koje usmeravaju ponašanje poslovnog korisnika u kupovini. Motivi iza kupovina potrošača i organizacija su takođe različiti. U generalnom smislu, kupovine potrošača su podstaknute željom za ličnom satisfakcijom, dok su poslovne kupovine podstaknute ekonomskim motivima i najvećim delom su racionalne.
Poslovni kupci se obično fokusiraju na ekonomske faktore kada donose odluku o kupovini. Obično su manje emocionalni u njihovim kupovinama od finalnih potrošača. Kupci nastoje da razmotre ukupne troškove odabranog dobavljača i odabranog proizvoda, a ne samo inicijalnu cenu proizvoda. Razmatranje svih ekonomskih faktora relevantnih za odluku o kupovini je ponekad kompleksno. Dobavljač proizvoda koji je najbolji na jedan način ne mora biti i na drugi i u nastojanju da se ibore sa ovakvim situacijama, mnogi kupci koriste analizu dobavljača – formalni rejting dobavljača po svim relevantnim pitanjima.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.