Motivi poslovne kupovine su potrebe koje usmeravaju ponašanje poslovnog korisnika u kupovini. Motivi iza kupovina potrošača i organizacija su takođe različiti. U generalnom smislu, kupovine potrošača su podstaknute željom za ličnom satisfakcijom, dok su poslovne kupovine podstaknute ekonomskim motivima i najvećim delom su racionalne.
Poslovni kupci se obično fokusiraju na ekonomske faktore kada donose odluku o kupovini. Obično su manje emocionalni u njihovim kupovinama od finalnih potrošača. Kupci nastoje da razmotre ukupne troškove odabranog dobavljača i odabranog proizvoda, a ne samo inicijalnu cenu proizvoda. Razmatranje svih ekonomskih faktora relevantnih za odluku o kupovini je ponekad kompleksno. Dobavljač proizvoda koji je najbolji na jedan način ne mora biti i na drugi i u nastojanju da se ibore sa ovakvim situacijama, mnogi kupci koriste analizu dobavljača – formalni rejting dobavljača po svim relevantnim pitanjima.

Prijavi se