Ponasanje potrosaca
Motivi poslovne kupovine su potrebe koje usmeravaju ponašanje poslovnog korisnika u kupovini. Motivi iza kupovina potrošača i organizacija su takođe različiti. U generalnom smislu, kupovine potrošača su podstaknute željom za ličnom satisfakcijom, dok su poslovne kupovine podstaknute ekonomskim motivima i najvećim delom su racionalne.
Poslovni kupci se obično fokusiraju na ekonomske faktore kada donose odluku o kupovini. Obično su manje emocionalni u njihovim kupovinama od finalnih potrošača. Kupci nastoje da razmotre ukupne troškove odabranog dobavljača i odabranog proizvoda, a ne samo inicijalnu cenu proizvoda. Razmatranje svih ekonomskih faktora relevantnih za odluku o kupovini je ponekad kompleksno. Dobavljač proizvoda koji je najbolji na jedan način ne mora biti i na drugi i u nastojanju da se ibore sa ovakvim situacijama, mnogi kupci koriste analizu dobavljača – formalni rejting dobavljača po svim relevantnim pitanjima.
Više u Ekonomija
Analiza finansijskih izvještaja
- Analiza posovanja preduzeća
- Visoka poslovna škola strukovnih studija u Blacu · Blace
- 9 stranica
Skripta hotel
- hotelska preduzeća
- UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet · Knjaževac
- 10 stranica
Analiza determinanti ponašanja potrošača na primeru proizvoda “Instant Palenta” RJ – Corn Product
- Ponasanje potrosaca
- UNIVERZITET EDUCONS - Fakultet poslovne ekonomije · Srem. Kamenica
- 14 stranica
Više u Seminarski radovi
Izrada klasične dnevne frizure
- /
- 11 stranica
Sijani travnjaci
- Krmno bilje
- 1 stranica
Osnovni zadaci statike – aksiome statike
- Mašinstvo
- 20 stranica
Više u Skripte
Ergonomičnost industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Fakultet inžinjerskih nauka · Čačak
- 35 stranica
Ergonomija kao komponenta industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Tehnički fakultet u Čačku · Čačak
- 34 stranica
Izrada klasične dnevne frizure
- /
- 11 stranica