Odlomak

UVOD

Ljudi su, radeći zajedno, shvatili da dobrom organizacijom ne samo da ostvaruju ciljeve preduzeća , već usavršavaju i sopstvene sposobnosti i ciljeve u karijeri.
U današnje vreme da bi postigli visok nivo kvaliteta hotelskih usluga, organizacija rada mora da se temelji na saradnji, timskom radu i naravno zahtevima i željama gostiju. Dobra usluga u hotelijerstvu je rezultat dobre organizacije i zbog toga ne smemo zanemariti važnost ljudskog faktora. Kod hotelijerskih usluga tzv “point of sale“ nalazi se baš u ljudskom odnosu izmedju gostiju i zaposlenih. Ovaj odnos za gosta, odnosno srdačnost, kooperativnost i osobnost su presudan kriterijum za dugoročnu ocenu kvaliteta usluge.Vrednosti koje u ophodjenju sa gostima pokažu hotelski radnici odraz su vrednosti komuniciranja menadžmenta sa osobljem. Dobar menadžer brinuće o tome da grupa ne skrene sa puta ka ostvarenju ciljeva, rešavaće sporove i uskladjivaće razlike u mišljenju, donosiće odluke o strategiji i vremenu izvršavanja aktivnosti.
Težnja svakog menadžera hotelijerstva je da hotelijerstvu da svoj doprinos da bude na svetskom nivou, uz naše tradicionalno gostoprimstvo.
Poznata fraza da „hotel, najskuplje košta prazna hotelska soba“, može se preduprediti dobrom organizacijom rada i selekcijom odgovarajućih kadrova.

 

 

 

 

 
OPŠTE INFORMACIJE
BEČIĆI

U Bečićima se nalaze najlepši hoteli na Crnogorskom primorju: Splendid, The Queen of Montenegro, Mediteran, Iberostar Bellevue, Tara, Montenegro, Bell Vista…
Veliki broj hotela, odmarališta, pansiona, vila i drugog smeštaja, uz sportske terene i uredjene parkove, opredeljuju Bečiće kao mesto za dobar i sadržajan odmor, sport i rekreaciju.
Bečići su 1935. Godine proglašeni najlepšom plažom Mediterana, sa koje romantičnim šetalištem duž morske obale možete prošetati do starog grada Budve ili do Kamenova, prelepe peščane plaže iza malog ribarskog naselja Rafailovići.

Rating: 1.0/5. From 1 vote.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari