E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 03. jul 2019. Prijavi dokument
Stvaralačka aktivnost i slobodno izražavanje učenika u savremenoj organizovanoj opšteobrazovnoj školi predstavlja dio cjelovitog programa u svim predmetnim oblastima, pa i u muzici. Dijete od roditelja nasljeđuje mnoge psihofizičke i fizičke osobine među kojima su i muzičke predispozicije, koje u socijalnoj klimi mogu da se razviju do stepena sposobnosti.
Slušna percepcija, memorisanje i improvizacija melodijskih cjelina, maštanje, kreativnost, predstavljaju elemente koje doprinose razvoju muzikalnosti. Kada se govori o prvim godinama školovanja, pedagozi ističu igru kao uspješno terapeutsko sredstvo, kroz koje dijete razvija razne sposobnosti i stiče radne navike. U školskom dobu, pored igračaka koje su i dalji aktuelne, javlja se želja za improvizacijom i dramatizacijom raznih situacija iz života, a naročito muzike (Kusovac, 2010).
Danas se u analizi stanja muzičke kulture sve više ukazuje na značajne razlike između muzike koja se kao predmet uči u školi i one koja se sluša van škole. Ovakva odvojenost ili sukobljenost se sve teže prevazilazi, posebno u okolnostima smanjivanja fonda časova nastave Muzičke kulture i načina na koji se ona danas izvodi u školi.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.