Odlomak

Segmentacija tržišta je eminentno marketinška tehnika uspešnom pristupu tržištu sa stanovišta preduzeća bilo da je reč o domaćem ili, pak, međunarodnom marketingu. I u literaturi ali i u praksi u priličnoj meri su prihvaćeni konvencionalni kriterijumi realizacije po metodologiji segmentacije koji se uglavnom svode na regionalne, profitne, robne, finansijske ili slične karakteristike po kojima se vrši segmentacija tržišta radi stvaranja odgovarajućih tržišnih segmenata za konkretne potrebe konkretnog preduzeća.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 31 stranica
  • Internet marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET PRIVREDNA AKADEMIJA - Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije u Beogradu  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari