Eugenol i njegovi bioaktivni derivati
Objavio MilicaD12 12. februar 2025.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 25. april 2018. Prijavi dokument
Logotip (grč. λογότυπος = logotipos), odnosno skraćeno Logo, je grafički znak, simbol ili ikona, koji označuje proizvod ili poduzeće.
Može se sastojati od slova, grafike i drugih kombinacija. Uloga loga je trenutno prepoznavanje proizvoda. Potpuni logo sastoji se od logotipa, ikone i slogana.
Pitanje ujednačenosti KORPORATIVNOG BRENDA (ono što organizacija jeste) i IMIDžA (ono što javnost misli o organizaciji) predstavlja ključno pitanje za sve organizacije. Moguće je, u cilju postizanja kratkoročne koristi „jakim“ marketinškim i PR kampanjama i velikim prisustvom u medijima „ulepšati“ sliku o organizaciji i stvoriti imidž koji u znatnoj meri prevazilazi vrednosti koje stoje iza identiteta organizacije.
Objavio MilicaD12 12. februar 2025.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio MilicaD12 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Objavio boob1703 12. februar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.