Swot analiza HM kompanije
Swot analiza
Kompanija HANNES&MAURITZ(H&M),osnovana je u Švedskoj 1947 godine osnivač je Erling Persson.Kompanija H&M se bavi prodajom obuće,odeće,kozmetike I modnih dodataka.Kompanija H&M ima 3166 prodajnih objekata na 53 tržišta.
Poslovni koncept kompanije H&M je ,,Moda I kvalitet”po najboljoj ceni.Kompanija H&M ima 104000 zaposlenih,najveće tržište je.Nemačka.
Kompanija H&M se na naše tržište pojavila 29.8.2013 godine,prvi prodajni objekat je otvoren u Delta Sity shoping mollu u Beogradu.
Misija-Kompanija H&M želi da svojim kupcima ponudi modu I kvalitet po najboljoj ceni.Kompanija H&M navodi da je kvalitet ključni factor da proizvod zadovolji I premaši očekivanja svojih kupaca.
Vizija-Poslovna aktivnost kompanija H&M ima za cilj da svoje poslovanje sprovede na način koji je ekonomičan,socijalan I ekološki održiv.
Glavni konkurenti kompanije H&M su:Zara,Gap,Bershka,Forever 2T.
Ciljevi kompanije H&M su:
1. Povećanje prodaje u postojačim prodajnih objekata
2. Povečanje broja prodajnih objekata za 10-15%
3. Da,na društvenim mrežama facebook I twiteru poveća broj lajkova I pratioca
4. Postati najveći trgovac odećom na svetskom tržištu.
Više u Menadžment
Organizacija događaja u hotelijerstvu-studija slučaja hotela “Hyatt Regency” Beograd
- Turističko poslovanje
- --- Srbija | Beograd --- · Beograd
- 37 stranica
Praktična nastava Eliksir Zorka mineralna đubriva d.o.o.
- Stručna praksa 1
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 11 stranica
Kontrolisanje kao funkcija menadžmenta
- Osnove menadzmenta
- UNIVERZITET UNION - Fakultet za poslovno industrijski menadžment · Beograd
- 17 stranica
Više u Skripte
Regioni u Srbiji – Ekonomska analiza
- Ekonomska analiza privrednih subjekata
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 11 stranica
Beleške za PS
- ps
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Arhitektonski fakultet · Alibunar
- 20 stranica
Uvod u knjigovodstvo proizvodnje
- Knjigovodstvo proizvodnje
- 21 stranica