Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 29. decembar 2015. Prijavi dokument
Swot analiza
Kompanija HANNES&MAURITZ(H&M),osnovana je u Švedskoj 1947 godine osnivač je Erling Persson.Kompanija H&M se bavi prodajom obuće,odeće,kozmetike I modnih dodataka.Kompanija H&M ima 3166 prodajnih objekata na 53 tržišta.
Poslovni koncept kompanije H&M je ,,Moda I kvalitet”po najboljoj ceni.Kompanija H&M ima 104000 zaposlenih,najveće tržište je.Nemačka.
Kompanija H&M se na naše tržište pojavila 29.8.2013 godine,prvi prodajni objekat je otvoren u Delta Sity shoping mollu u Beogradu.
Misija-Kompanija H&M želi da svojim kupcima ponudi modu I kvalitet po najboljoj ceni.Kompanija H&M navodi da je kvalitet ključni factor da proizvod zadovolji I premaši očekivanja svojih kupaca.
Vizija-Poslovna aktivnost kompanija H&M ima za cilj da svoje poslovanje sprovede na način koji je ekonomičan,socijalan I ekološki održiv.
Glavni konkurenti kompanije H&M su:Zara,Gap,Bershka,Forever 2T.
Ciljevi kompanije H&M su:
1. Povećanje prodaje u postojačim prodajnih objekata
2. Povečanje broja prodajnih objekata za 10-15%
3. Da,na društvenim mrežama facebook I twiteru poveća broj lajkova I pratioca
4. Postati najveći trgovac odećom na svetskom tržištu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.