Odlomak

Swot analiza
Kompanija HANNES&MAURITZ(H&M),osnovana je u Švedskoj 1947 godine osnivač je Erling Persson.Kompanija H&M se bavi prodajom obuće,odeće,kozmetike I modnih dodataka.Kompanija H&M ima 3166 prodajnih objekata na 53 tržišta.
Poslovni koncept kompanije H&M je ,,Moda I kvalitet”po najboljoj ceni.Kompanija H&M ima 104000 zaposlenih,najveće tržište je.Nemačka.
Kompanija H&M se na naše tržište pojavila 29.8.2013 godine,prvi prodajni objekat je otvoren u Delta Sity shoping mollu u Beogradu.
Misija-Kompanija H&M želi da svojim kupcima ponudi modu I kvalitet po najboljoj ceni.Kompanija H&M navodi da je kvalitet ključni factor da proizvod zadovolji I premaši očekivanja svojih kupaca.
Vizija-Poslovna aktivnost kompanija H&M ima za cilj da svoje poslovanje sprovede na način koji je ekonomičan,socijalan I ekološki održiv.
Glavni konkurenti kompanije H&M su:Zara,Gap,Bershka,Forever 2T.
Ciljevi kompanije H&M su:
1. Povećanje prodaje u postojačim prodajnih objekata
2. Povečanje broja prodajnih objekata za 10-15%
3. Da,na društvenim mrežama facebook I twiteru poveća broj lajkova I pratioca
4. Postati najveći trgovac odećom na svetskom tržištu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 2 stranica
  • Upravljanje prodajom Tanja Perlic
  • Školska godina: Tanja Perlic
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Zemun,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet   Biznis akademija-Zemun
  • ,

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari