Odlomak

“onlajn reputacija najvažnija nematerijalna imovina u turizmu”. Međutim, ni danas veliki broj domaćih ugostitelja i turističkih radnika nije uopšte i upoznat sa pojmom onlajn reputacije u turizmu a kamo li da su svesni važnosti upravljanja “najvažnijom nematerijalnom imovinom”, koja može doneti izuzetno velike materijalne koristi ako se o njoj vodi računa, ali i ogromnu štetu ukoliko se ne poznaje ili ignoriše. Reputacija je u turizmu uvek bila najbitnija, a preporuka gostiju najbolja reklama. Još od davnina vaţe pravila da je gost uvek u pravu, da je gost najbitniji i da se želje gosta moraju saslušati i po mogućstvu ispuniti, a iz kritika naučiti. Knjige gostiju u hotelima i restoranima su sadržale zlata vredne povratne informacije gostiju i zato su i postojale. Knjige gostiju, međutim, polako izumiru. Niko više ne piše ništa u njima. Knjige gostiju su sada preseljene na internet, na društvene mreže, forume i specijalizovane sajtove, a što je najvažnije – komentare iz vaše knjige tamo čita mnogo više ljudi nego što bi pročitalo da su ostale među koricama, sakrivene u nekom restoranu. Turisti traže informacije i iskustva drugih turista pre nego što dođu u vašu destinaciju, agenciju ili hotel i na osnovu toga donose odluku o izboru destinacije, smeštaja i usluga. Za ugostitelje i turističke biznise ovo je ogromna šansa, ali i velika pretnja ako zanemare svoju onlajn reputaciju. Biti na dobrom glasu je oduvek bilo bitno u turizmu.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari