Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 08. april 2020. Prijavi dokument
“onlajn reputacija najvažnija nematerijalna imovina u turizmu”. Međutim, ni danas veliki broj domaćih ugostitelja i turističkih radnika nije uopšte i upoznat sa pojmom onlajn reputacije u turizmu a kamo li da su svesni važnosti upravljanja “najvažnijom nematerijalnom imovinom”, koja može doneti izuzetno velike materijalne koristi ako se o njoj vodi računa, ali i ogromnu štetu ukoliko se ne poznaje ili ignoriše. Reputacija je u turizmu uvek bila najbitnija, a preporuka gostiju najbolja reklama. Još od davnina vaţe pravila da je gost uvek u pravu, da je gost najbitniji i da se želje gosta moraju saslušati i po mogućstvu ispuniti, a iz kritika naučiti. Knjige gostiju u hotelima i restoranima su sadržale zlata vredne povratne informacije gostiju i zato su i postojale. Knjige gostiju, međutim, polako izumiru. Niko više ne piše ništa u njima. Knjige gostiju su sada preseljene na internet, na društvene mreže, forume i specijalizovane sajtove, a što je najvažnije – komentare iz vaše knjige tamo čita mnogo više ljudi nego što bi pročitalo da su ostale među koricama, sakrivene u nekom restoranu. Turisti traže informacije i iskustva drugih turista pre nego što dođu u vašu destinaciju, agenciju ili hotel i na osnovu toga donose odluku o izboru destinacije, smeštaja i usluga. Za ugostitelje i turističke biznise ovo je ogromna šansa, ali i velika pretnja ako zanemare svoju onlajn reputaciju. Biti na dobrom glasu je oduvek bilo bitno u turizmu.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.