Uticaj medija na decu
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Mediji/Kultura
Objavio studenti.rs 08. decembar 2021. Prijavi dokument
Osnovni cilj pisanja ovog pristupnog rada jeste da prikažem ulogu i značaj medija i društvenih mreža u formiranju javnog mnjenja na primeru javnog preduzeća „Putevi Srbije“.
S obzirom da je tema koju obrađujem zaista opširna i kompleksna, u uvodnom delu ću definisati pojam komunikacije, kako bih se kasnije mogao nadovezati na temu koju obrađujem.
Da bih definisao pojam komunikacije, moram prvo da krenem od etimološkog (izvornog) značenja reči komunikacija.
Reč komunikacija je latinskog porekla nastala od glagola communicare što znači saopštiti.
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Objavio Anastasija25 11. decembar 2024.
Objavio TeodoraStreber12 11. decembar 2024.
Objavio ivanica003 11. decembar 2024.
Objavio Anastasija25 11. decembar 2024.
Objavio Majizam 11. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.