Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 29. novembar 2017. Prijavi dokument
U ovom radu obradit ćemo temu upravljanje aktivnostima međunarodnog marketinga. Marketing se posmatra kao niz aktivnosti koje preduzeće preduzima radi postizanja što boljih rezultata na tržištu prodaja, profit, tržišno učešće, učvršćivanje pozicije na tržištu,osvajanje novih tržišta. Ostvarenje navedenih ciljeva bazira se na obavljenom istraživanju i proučavanju okruženja i tržišta, razvoju proizvoda i usluga, izradi programa marketinga,određivanju cijena, prodaji i distribuciji, promociji i komunikaciji, obezbeđenju postprodajnih usluga, itd.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.