Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 20. jun 2016. Prijavi dokument
Novi razvoji usluga je nastao kao važna istraživačka tema u servisnim operacijama upravljanja. Dok razvoj novih usluga je dugo smatran od strane naučnika i menadžera kao važna nužnost konkurentnosti u mnogim uslužnim delatnostima, ona je ostala među najmanje razumljivim temama u oblasti menadžment usluga i inovacija u literaturi. Kao rezultat toga trenutna teorija, razumevanje strategija i taktika za razvoj nove usluge je neadekvatna, posebno s obzirom na konvencionalnu mudrost da uslužne inovacije su među najkritičnijim pokretačima konkurentnosti za uslužne firme. Značaj sektora usluga je praktično naglašen od strane bilo koje izabrane ekonomske mere. Po svemu sudeći usluge dominiraju, s obzirom da više od polovine bruto domaćeg proizvoda je iz sektora usluga ( Menadžment i marketing usluga, Branimir Inić ). Istovremeno sa tim rastom, globalizacijom usluga i brzim tehnološkim napretkom podržano od strane komunikacionih i informacionih tehnologija, povećavaju pritisak na uslužne firme da konkurišu za nove ponude. Prednosti koje mogu proisteći iz pružanja novih usluga obuhvataju:
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.