E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije, Menadžment
Objavio studenti.rs 02. jul 2018. Prijavi dokument
Online marketing predstavlja veoma važan alat koji menadžment kompanije koristi za njeno što bolje i kvalitetnije pozicioniranje na tržištu. Menadžment kompanije primjenom online marketinga na efikasan, ekonomičan i efektivan način gradi odnose između kompanije, sa jedne, i potrošača, odnosno korisnika usluga, sa druge strane. Za veoma kratko vrijeme u Republici Srpskoj i BiH online marketing će postati uspješan i nezamjenjiv poslovni model koji će kompanije i njihov menadžment obilato primjenjivati u svakodnevnom poslovanju.
Menadžemnt kompanije, koji na vrijeme ne shvati online marketing, njegovu ulogu i značaj u pozicioniranju na tržištu i uticaj na ponašanje potrošača imaće malu ili gotovo nikakvu šansu u tržišnoj utakmici, sa izuzetno jakom konkurencijom i jednostavno, biće osuđen na poraz i gubitak tržišnog udjela.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio bojann998 18. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.