Monopol
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Trgovina
Objavio studenti.rs 14. maj 2018. Prijavi dokument
Potrošač je osoba koja kupuje proizvode i usluge kako bi zadovoljila svoje lične potrebe.
Kao potrošač na tržištu se mogu javiti fizička lica kao pojedinci tj. krajnji potrošači na tržištu i razne organizacije. “Krajnji potrošači kupuju proizvode i usluge za sopstvene potrebe, upotrebu u domaćinstvu, ili kao poklon prijatelju. Organizacije kao potrošači obuhvataju profitne i neprofitne organizacije, državne organizacije i institucije koje kupuju proizvode, opremu i usluge
radi obavljanja svakodnevnih aktivnosti.”
Maxi je maloprodajni prehrambeni lanac koji od jula 2011. godine posluje u okviru grupe Delhaize iz Belgije. Prvi Maxi supermarket otvoren je krajem 2000. godine na Novom Beogradu, a ubrzo nakon toga Maxi postaje sinonim trgovine koja brine o potrošačima, prati svetske trendove i uvodi novine u sve segmente poslovanja.
Maxi supermarketi prostiru se na površini od 400 do 2.000 kvadratnih metara i opremljeni su modernom, funkcionalnom i ekonomičnom opremom za čuvanje i izlaganje robe. U zavisnosti od veličine objekta, Maxi nudi asortiman od 5.000 do 12.000 najpoznatijih domaćih i inostranih proizvoda. Strukturom svoje ponude zadovoljava potrebe svakog domaćinstva. Pored trajnih prehrambenih proizvoda prodaju se sveže namirnice, kozmetički i higijenski program, proizvodi kućne galanterije, mali kućni aparati, sezonski program.
U cilju što boljeg informisanja potrošača organizovan je Maxi Call Centar (0800 353 70 30) putem koga potrošači besplatnim pozivom mogu dobiti informacije o prodavnicama, cenama, promotivnim aktivnostima, radnom vremenu, akcijskim sniženjima i načinima plaćanja. Neposredan kontakt sa svojim potrošačima Maxi ostvaruje i preko Knjige utisaka koja se nalazi u svakoj prodavnici.
Osim vrhunskom uslugom i širokim asortimanom, Maxi privlači svoje potrošače i povoljnim cenama. Svake nedelje na specijalnom akcijskom sniženju nađe se stotinak proizvoda iz svih robnih grupa, prilagođena sezonskim potrebama potrošača. Uporedo sa redovnim akcijskim sniženjima Maxi često organizuje dodatna sniženja, uglavnom za najprodavanije proizvode. O detaljima akcijske prodaje potrošač može da se informiše u svakom supermarketu i na svim promotivnim materijalima.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio lelanna 11. februar 2025.
Objavio vesna2412 04. februar 2025.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio lelanna 11. februar 2025.
Objavio Avdas 11. februar 2025.
Objavio zver9 11. februar 2025.
Objavio anitatorbica 11. februar 2025.
Objavio djekavlada10 16. oktobar 2024.
Objavio jovana91 16. oktobar 2024.
Objavio jovana91 16. oktobar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.