Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 01. jun 2017. Prijavi dokument
U oblasti upravljanja marketing komuniciranjem, odabrali smo obraditi temu ponašanja potrošača konkretno na primjeru uticaja karakteristika individua i njihovog načina života na kupovinu Balea proizvoda u DM trgovinama. U današnjem modernom i slobodnom društvu marketing se može okarakterisati kao iznimno važan pristup poslovanju i životu. Ukorijenjen na autonomiji potrošača, marketing povećava raspoložive mogućnosti izbora za potrošače te korisnike usluga, a kompanijama stvara imidž i ugled. U sve oštrijim tržišnim uslovima sticanje ugleda među potrošačima ima veliku važnost prilikom procesa odlučivanja o odabiru proizvoda i/ili usluge.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.