Odlomak

3. ANALIZA I OCENA RAZVOJNIH MOGUĆNOSTI INVESTITORA

Preduzeće »Vitagurt« je novoosnovano preduzeće koje se bavi proizvodnjom i prometom voćnih jogurta i nalazi se u Beogradu. Proizvod »Vitagurt« koje ovo preduzeće planira da lansira podrazumeva prirodan voćni jogurt u više različitih ukusa, obogaćen kompleksima vitamina B, C i D koji je namenjen pre svega za zdrav razvoj dece, a i svih ostalih potrošača kojima je potrebno više energije i unos vitamina tokom dana.

3.1. Analiza dosadašnjeg razvoja
3.1.1. Tržišni aspekti
Postojeći asortiman i promene asortimana:

Kako je preduzeće tek osnovano postojeći asortiman ne postoji.

Karakteristike privredne grane:

Vitagurt jogurt se dobija od mleka i voća brdskih predela pomoravskog kraja. Koriste se strojevi za proizvodnju jogurta, kao i blenderi za radi dobijanja prirodnog voćnog soka i komadića voća koji će dati ukus i boju jogurtu s obzirom da je prednost Vitagurt-a u odnosu na većinu njegovih brojnih konkurenata to što ne koristi voćne koncentrate i veštačke arome već isključivo voće. Kako su ovi voćni jogurti obogaćeni kompleksima vitamina B, C i D, smatra se da su u dodatnoj prednosti u odnosu na ostale proizvođače voćnih jogurta.

Glavni proizvodi:

Primarni proizvodi su voćni jogurti.
3.2. Analiza budućeg razvoja

Plan preduzeća »Vitagurt« je da pre svega uvede svoje voćne jogurte na tržište mlečnih proizvoda. Asortiman proizvoda koji se planira su voćni jogurti u 5 različitih ukusa (jagoda, jabuka, višnja, kruška i breskva). Cilj je da se Vitagurt što bolje pozicionira na tržištu, a pre svega stvaranje lojalnih potrošača koji će svoja pozitivna iskustva o Vitagurtu širiti svojim poznanicima i tako širiti krug konzumenata ovog voćnog jogurta čime bi bili podstaknuti na proširivanje programa tako što bi uveli još nekoliko ukusa

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari