Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Saobraćaj
Objavio studenti.rs 11. novembar 2016. Prijavi dokument
Marketing u saobraćaju ima svoje specifičnosti koje su uslovljene karakterom korisnika usluge i karakterom same usluge. Udeo železnice u prevozu putnika 1955. godine bio je oko 80%. Od tada, on je stalno u opadanju, da bi se 1980. godine sveo na svega 10%. U deceniji od 1981. do 1990. godine pojavljuje se najpre mali rast broja putnika, a zatim nagli pad, pa stabilizacija udela železnice na oko 20%. U želji da poveća broj putnika, železnica mora primeniti nove savremene metode marketinških aktivnosti i istvremeno mora stvarati tehničke i tehnološke uslove da bi ponovo postala privlačna potencijalnim putnicima. Za to su nužna investiranja u kapacitete, kadrove, organizacija istih, reklamiranje i propagandu.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.