Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 02. jun 2021. Prijavi dokument
1. UVOD
Kako bi se definisali dobri marketing planovi nekog preduzeća i da bi se donele prave odluke o marketing miksu, veoma je bitno da se istraži, pre svega, ponašanje potrošača. U tom procesu treba istražiti karakteristike potrošača, kao i sve što utiče na njih prilikom odlučavanja o kupovini, kao i njihove potrebe potrošača, način života i sl. Analiza potrošača služi da preduzeća utvrde ko, šta i kako kupuje da bi svoje proizvode i usluge uskladili sa tim. Kada se identifikuje ciljno tržište i njegove potrebe, radi se na tome da se nezadovoljstvo potrošača svede na minimum i da se poboljša poslovanje u odnosu na konkurenciju.
U zavisnosti od kupovne moći potrošača, zavisi i njhova spremnost za potrošnju. Pored kupovne moći, na spremnost za potrošnju utiču i brojni elementi marketing ponude. Jedni utiču na kupovinu specifičnih proizvoda, a drugi pak, na potrošnju uopšte. Medjutim, cena proizvoda, kao i odnos cena proizvoda i supstituta, utiču na sve osobe. Zadovoljstvo potrošača na osnovu ranijeg korišćenja proizvoda, ili očekivano zadovoljstvo u budućnosti, može da utiče na želju da se kupe drugi proizvodi. Kvalitet proizvoda, zadovoljstvo potrošača, kao i brojni psihološki i sociološki faktori utiču na zadovoljstvo potrošača.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.