Odlomak

Presudnu ulogu u promociji sporta kao fenomena koji je obeležio XX vek i čija popularnost svakodnevno pomera granice, imali su mediji masovnih komunikacija. Zahvaljujući razvoju elektronskih medija i ekspanziji novih komunikacionih tehnologija sport postaje planetarno dobro, a industrija sporta jedan od najunosnijih globalnih biznisa.
U današnje vreme, sve značajniju ulogu u promociji sporta, razmeni informacija i prenošenju poruka imaju nove tehnologije i novi informacioni kanali: internet web portali, društvene mreže, mobilna telefonija i sl. Vodeći sportski klubovi su vrlo brzo shvatili značaj i mogućnosti novih medija, a posebno korišćenja društvenih mreža kao moderan, visoko prihvatljiv, interaktivan i kredibilan kanal komunikacije sa navijačima.
Sport, sam po sebi, ima izuzetnu promotivnu snagu, ali je tek posredstvom medija koji prenose informacije, pre svega, sliku i zvuk, dostigao neslućene razmere svetske popularnosti. Zahvaljujući razvoju televizije i ekspanziji komunikacionih tehnologija najuspešniji sportisti današnjice postali su globalne mega zvezde i „pokretne reklame“, čija se lična bogatstva mere stotinama miliona evra. Putem televizijskih signala globalne sportske događaje prati više od polovine stanovnika sveta.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 18 stranica
  • Informatika sa statistikom Doc. dr. Dejan Vuletic
  • Školska godina: Doc. dr. Dejan Vuletic
  • Seminarski radovi, Skripte, Sport
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet sporta i fizičkog vaspitanja  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Sport

Komentari