Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Sport
Objavio studenti.rs 20. april 2020. Prijavi dokument
Presudnu ulogu u promociji sporta kao fenomena koji je obeležio XX vek i čija popularnost svakodnevno pomera granice, imali su mediji masovnih komunikacija. Zahvaljujući razvoju elektronskih medija i ekspanziji novih komunikacionih tehnologija sport postaje planetarno dobro, a industrija sporta jedan od najunosnijih globalnih biznisa.
U današnje vreme, sve značajniju ulogu u promociji sporta, razmeni informacija i prenošenju poruka imaju nove tehnologije i novi informacioni kanali: internet web portali, društvene mreže, mobilna telefonija i sl. Vodeći sportski klubovi su vrlo brzo shvatili značaj i mogućnosti novih medija, a posebno korišćenja društvenih mreža kao moderan, visoko prihvatljiv, interaktivan i kredibilan kanal komunikacije sa navijačima.
Sport, sam po sebi, ima izuzetnu promotivnu snagu, ali je tek posredstvom medija koji prenose informacije, pre svega, sliku i zvuk, dostigao neslućene razmere svetske popularnosti. Zahvaljujući razvoju televizije i ekspanziji komunikacionih tehnologija najuspešniji sportisti današnjice postali su globalne mega zvezde i „pokretne reklame“, čija se lična bogatstva mere stotinama miliona evra. Putem televizijskih signala globalne sportske događaje prati više od polovine stanovnika sveta.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio zorana_goran 18. april 2024.
Objavio JELA77 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.